The Scarface napisao:Tuchel bi mogao napustiti Mainz ovo ljeto.
Sutra bi trebao objaviti konkretne detalje.

Laut Bild+ war Tuchel samt gesamtem Trainerteam mit Schalke zum 1.7. einig. Heidel hat davon Wind bekommen und das unterbunden. Danach hätte Tuchel nochmals mit Lev verhandelt, aber abgesagt. Auch das hat Heidel mitbekommen.
TT hätte dann gesagt, Mainz könne machen was es wolle, er käme nächste Saison nicht mehr.
Erstmal natürlich typisch Bild, aber nach meiner persönlichen Einschätzung durchaus vorstellbar und kompatibel mit dem Eindruck, den TT macht.
Der soll jetzt übrigens sauer sein, dass Heidel gestern in der Presse vorgeprescht ist. Heidel wolle jetzt eine Pk ohne TT abhalten und diesem auch die Räumlichkeiten in Mainz für eine eigene Pk. verweigern!
Trauriges Ende wenn dem so ist! Verstehe TT auch nicht so ganz. Europaleague mit Mainz muss doch noch mal Motivation genug sein. Und dann hätte er sich in Ruhe was geeignetes suchen können... Kommt mir so ein bisschen vor wie ein kleiner trotziger Junge, der mit de Fuß aufstampft und sagt, ich will aber!

effe__sa napisao:Stuttgart se sada povezuje s Vehom.
O Tuchelu se sada svašta priča, od toga da će napraviti jednogodišnju pauzu, do toga da će sjesti na klupu Schalkea. Ovo drugo je Tonnies odmah demantovao. A sada će ionako oni teško zamijeniti Kellera koji je neke sezonske ciljeve ispunio (u stvari one njihove glavne svakako). Iako bi ja rado volio vidjeti Tuchela u Schalkeu, dobili bi oni još jednu dodatnu dimenziju s njim i ovaj tim bi u tom slučaju samo napredovao.
EDIT: A Stuttgart sada traži novog trenera, jer je Stevens odlučio da svoju epizodu u tom klubu završi. Šteta za njih, jer on je dobar trener. Ali eto bar ih je spasio od ispadanja.
panda napisao:Šteta. Bilo bi ga lijepo vidjeti u Schalkeu, pa čak i u Leverkusenu. Sad se je vjerojatno sjebao i u Mainzu jer je Heidel danas potvrdio da se razilaze, ali da Tuchel svejedno nesmije nikamo dalje...
http://www.sky.de/web/cms/de/134489.jsp?wkz=WXFSL1

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju